SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje prodaje izdelkov v spletni trgovini www.baradashop.si (v nadaljevanju »Spletna trgovina«). Lastnik Spletne trgovine je Barada sport s.p. (v nadaljevanju »Ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in splošnimi kodeksi elektronskega poslovanja.

KONTAKTNI PODATKI
Ime:  BARADA SPORT s.p.
Naslov:  Perhavčeva ulica 20, 2000 Maribor
e-pošta:  trgovina@barada.si
Telefon:  031 691 999
Identifikacijska številka za DDV:  SI88978664
Matična številka:  1688545000
TRR:  SI560313 2100 0004 124 odprt pri SKB d.d.

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je starejši od 13 let in popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

Z nakupom ali vpisom v Spletno trgovino potrošnik dovoljuje, da ponudnik shranjuje, obdeluje in uporablja osebne podatke, posredovane na spletnem obrazcu, do preklica za naslednje namene: ponujanje blaga, storitev, zaposlitev ali začasnega opravljanja del z uporabo poštnih storitev, telefonskih klicev, SMS sporočil, elektronske pošte ali drugih telekomunikacijskih sredstev (v nadaljnjem besedilu neposredno trženje), vabil na dogodke, segmentacije strank, anketiranja, statistične obdelave.

Posameznik lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje Spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
– podatki o identiteti ponudnika (predvsem firma in sedež družbe),
– kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (naslov elektronske pošte, telefon ipd.),
– informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oziroma storitev iz ponudbe Spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami,
– informacije o dostopnosti izdelkov oziroma storitev iz ponudbe spletne trgovine,
– način in pogoji dostave izdelkov oziroma izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave,
– informacije o načinu plačila,
– informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogojih za odstop,
– informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika,
– informacije o postopku s pritožbo uporabnika.

NAROČILO

Preko Spletne trgovine lahko naročajo le kupci na območju Republike Slovenije, ki so starejši od 13 let.

Naročilo postane veljavno v trenutku, ko ga kupec odpošlje. Naročeni izdelki se obračunajo po cenah, ki so objavljene na spletni strani Spletne trgovine v trenutku oddaje naročila.

V primeru tehnične napake ob oddaji naročila na delovni dan bomo uporabnika o napaki obvestili najkasneje v 24 urah po oddanem naročilu, v primeru oddaje ob sobotah, nedeljah in praznikih pa najkasneje naslednji delovni dan.

Če želenega izdelka ni na zalogi, bo uporabnik o tem obveščen v roku 24 ur oziroma v primeru oddaje naročila ob sobotah, nedeljah in praznikih, najkasneje prvi delovni dan.

Med ponudnikom in uporabnikom se sklene kupoprodajna pogodba v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oziroma ko uporabnik prejme obvestilo, da je njegovo naročilo potrjeno. Ko je naročilo potrjeno, ga ni mogoče več spreminjati. Naročilo se hrani na strežniku podjetja Barada sport s.p..

Po oddaji naročila prejme kupec elektronsko potrdilo o oddaji naročila na elektronski naslov. Ob dostavi paketa kupec v paketu oziroma na elektronski naslov prejme račun.

POSTOPEK NAKUPA

Za uspešno oddajo naročila, se morate prijaviti v spletno trgovino. Prijavo ali registracijo s klikom na gumb »Dobrodošel/a Prijava«, ki se nahaja zgoraj ob ikoni “Košarica”.

Izdelke lahko izbirate po kategorijah in podkategorijah na vrhu strani  oziroma preko brskalnika.
Želeni izdelek premaknete v košarico s pritiskom na gumb »V košarico«. Izdelek bo dodan v košarico, vi pa lahko nadaljujete z nakupovanjem. Izdelki, ki ste jih dodali v košarico, se bodo prikazali v zgornjem desnem kotu pod ikono »Košarica«.
Po zadnjem dodanem izdelku se pomaknite z miško na polje “Košarica”, kjer se vam prikažejo zadnji dodani izdelki in opcija »Prikaži košarico« ali opcija »Na blagajno«.
Pod opcijo »Prikaži košarico« lahko urejate izdelke v košarici.  V košarici lahko spreminjate želeno količino posameznega izdelka ali ga odstranite. Ko je košarica urejena, preverite svoj nakup s klikom na opcijo »Na blagajno«.
Opcija »Na blagajno« nam povzame naročilo. Ob prvi oddaji naročila je potrebno vpisati naslovne podatke (ime, priimek, email, telefon, naslov, poštna številka, mesto). V kolikor želite drug naslov za dostavo odznačite polje “Označite, če želite dostavo na enak naslov”. 

Nato preverite vse podane podatke. Pred oddajo naročila, se morate strinjati s pogoji poslovanja. Naročilo se odda s klikom na opcijo »Oddajte naročilo«. Po potrjenem naročilu boste na vaš elektronski naslov prejeli obvestilo o sprejetem naročilu.

SPREMEMBA NAROČILA

Odstranitev izdelka oziroma sprememba količine naročenih izdelkov v nakupovalni košarici: V Spletni trgovini se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice (»Košarica«). Izbira opcije »Prikaži košarico« prikaže izdelke, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. V primeru, da bi želeli določen izdelek odstraniti iz nakupovalne košarice, kliknite na ikono koš.

Če želite spremeniti količino izdelkov v košarici, kliknite na gumb »Prikaži košarico« in po želji spreminjate količino posameznega izdelka ali ga z klikom na koš odstrani iz košarice. Če želite z nakupom nadaljevati, kliknite na poljubno kategorijo v zgornji vrstici ali na gumb “Nadaljuj z nakupovanjem”.

Ko je naročilo oddano, ga ni mogoče spreminjati. V primeru napake pri oddanem naročilu (naslov za dostavo, količina izdelkov, naročeni izdelek) kontaktirajte ponudnika.