Za nakupovanje prek spleta morate biti registrirani in se prijaviti v svoj uporabniški račun tukaj.
Želene izdelke dajte v košarico in sledite nadaljnjim korakom, da zaključite z nakupom.
Naročilo zaključite z načinom dostave, ki ga želite:
1. Do vašega želenega naslova z dostavno službo GLS. Pogoje dostave lahko najdete tukaj.
2. Za osebni prevzem, za katerega se predhodno dogovorite po telefonu na številki 031 691 999 ali preko elektronske pošte trgovina@barada.si.
3.Plačilo po povzetju oz. po predračunu.

Ne skrbite, vsakomur se lahko zgodi, da pozabi geslo.
Pojdite na stran za prijavo, kliknite »pozabljeno geslo« in vnesite elektronski naslov, ki ste ga uporabili za ustvarjanje računa.
Čez nekaj minut boste prejeli elektronsko pošto s povezavo, ki jo morate klikniti, da spremenite geslo.

Dostavljamo tudi v države Hrvaške, Srbije in BiH v primeru, da ste vi pripravljeni kriti stroške pošiljanja.

Ne, žal to ni mogoče, saj dostavna služba ne dostavlja ob sobotah, nedeljah in državnih praznikih.

Lahko se zgodi, da v trenutku dostave niste prisotni na naslovu za dostavo.
V takšnem primeru vas bo dostavljavec poizkušal kontaktirati na telefonsko številko, ki ste nam jo navedli, ter se dogovoril za ustrezen čas dostave. Če se ne oglasite dostavljavcu, bodo naročeni izdelki pri dostavni službi ostali 7 dni.

Če želite spremeniti svoje osebne podatke, se prijavite v svoj uporabniški račun  na baradashop.si. V zavihku »Moj račun« lahko spremenite naslov, geslo in elektronski naslov.

Za vse spremembe naročila in morebitne druge informacije, pišite na e-mail naslov: trgovina@barada.si

Sledite svojemu paketu po spletu kadarkoli in ob vsakem času. Na spletni povezavi distributerja (povezavo najdete spodaj) vpišete številko paketa, ki ste jo prejeli ob potrditvi naročila.
Informacije o sledenju vključujejo informacije, kje se paket trenutno nahaja ter o statusu predvidene dostave.
Povezava do spletne strani, kjer vpišete številko paketa:

https://gls-group.eu/SI/sl/sledenje-posiljki

1. Vašo garancijo predstavlja vaš račun. Če želite reklamirati izdelek, morate vedno pokazati originalni račun ali fakturo, ki ste jo dobili ob nakupu izdelka.

2. V primeru reklamacije nas kontaktirajte po elektronski pošti na naslov trgovina@barada.si ali nas kontaktirajte po telefonu na mobilno številko 031 691 999, da se dogovorimo o nadaljnjem postopku.  Če ne moremo identificirati proizvoda, pa žal reklamacija ne bo možna.

3. Mi preverimo, ali garancija pokriva vračilo izdelka. Če ima izdelek tovarniško napako, ga bomo zamenjali za nov izdelek. Če izdelka ne bomo mogli zamenjati za nov izdelek, vam bomo vrnili znesek plačanega izdelka. Če izdelek ne izpolnjuje garancijskih pogojev za tovarniško napako ali garancijskega roka, reklamacija ni mogoča.

Vedno smo dosegljivi na mobilni številki 031 691 999 ali nas kontaktirajte na elektronski naslov trgovina@barada.si in zapišite zraven svojo telefonsko številko, na kateri ste dosegljivi. V najkrajšem možnem času vas bomo kontaktirali.

Zaenkrat še ne. Kasneje bomo preučili tudi to možnost.

Če artikla ni na zalogi, ga ne boste mogli izbrati.